Wat willen jullie graag dat we spelen en wat absoluut niet? Hebben jullie een openingsdans in gedachten? Willen jullie zelf een nummer zingen?
Zomaar wat vragen die we jullie graag stellen… Maak kennis met Lodewijk van der Linden in Amersfoort, waarbij hij graag ook wat live voor jullie speelt en zing!